۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶

تقدیر نماینده ولی فقیه از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات

تقدیر نماینده ولی فقیه از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات

اراک - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم این استان در چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله دری نجف آبادی از حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:
از حضور پرشور مردم سراسر کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای رئیس جمهور کشور جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان آرزوی موفقیت داریم، امید است ایشان با به کارگیری عناصر شایسته، لایق، مدیر، مدبر، دلسوز، وظیفه شناس، پاسدار خون شهدا، پاسدار خط امامت و ولایت بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

این پیام می‌افزاید: پس از انتخابات جنگ، جنگ رقابت نیست بلکه جنگ رفاقت برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است و همه ستادها، ارگان‌ها و آحاد مردم باید برای پیشرفت کشور با هم همکاری کنند و از تبلیغات سوءعلیه همدیگر و جنگ روانی پرهیز کنند و همه با برادری در سایه هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، قانون اساسی و سیاست‌های برنامه هفتم و وحدت ملی بتوانیم مشکلات جامعه به ویژه مشکلات مردم را رفع کنیم.

در ادامه این پیام آمده است:
رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت است، پول، قدرت و عزت ملی نظام باید حفظ و از کسری بودجه و تورم بیشتر در جامعه جلوگیری و تمام ظرفیت‌ها برای ثبات قیمت‌ها، آرامش عمومی، اعتماد عمومی جامعه به کارگیری شود.

در پایان تاکید شده است:
از تمام دست اندرکاران انتخابات و افرادی که رأی دادند سپاسگزار هستیم و از خداوند متعال طول عمر با برکت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی برای ملت شریف و پیروزی جبهه مقاومت را مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 6158486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha